duminică, 1 mai 2011

Raceala


Hapciu!
Sanatate!
Serios?
Raceala! Cine nu o doreste?!
Este cel mai stupid lucru atunci cand stranuti si toata atentia este asupra ta. Toti iti ureaza numai sanatate, sa-ti fie de bine. Serios?! Da-mi frate o batista, imi va fi mult mai de folos decat o urare de bine. Nu e ca si cum ai lua de la alimentara un kg de sanatate si mi l-ai da!
Zilele astea am fost intr-o stare deplorabila, nasul rosu de la frig si de la servetele, gatul rosu de la frig si tipat(nu intrebati), capul nu mai stiu daca mai este unde trebuie sa fie... eeeheeee ce viata. Nu as fi crezut ca o sa vreau sa merg la scoala din prima zi ramasa in pat... dar e vina lui frate’mio ce imi sa pe cap „Sis sis ce e ala gen liric?” „Serios? Ce sunt aia muci?! Adu-mi o batista si intra pe google, stie el mai mult decat mine si nu raceste!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu