sâmbătă, 4 decembrie 2010

Cine sunt eu...

Bun. Daca tot v-ati obosit sa intrati pe aici macar hai sa fi intrat cu folos si sa ma cunoaste-ti si pe mine. Sunt Adryanna, dar prietenii imi zic Addy. Sunt dependenta de prieteni iar acesta dependenta incetul cu incetul ma va manca pentru ca eu tanjesc dupa prieteni iar ei vor decat sa ma calce in picioare si sa-mi fure si ultima sursa de vitalitate...asta e. Poi ascul hardrock, muuult hard...ma culc in rock ma trezesc in rock. Trupa mea preferata este Tokio Hotel, membrii preferati: Bill si Tom Kaulitz.
Pe la scoala sunt cunoscuta ca "emo"...pfff ma enerveaza asta.....nu sunt emo...explicatia este simpla: in Romania daca ai freza si esti inbracat in negru esti emo a si desigur daca asculti manele. Cel mai mult in viata urasc manelele si de aceea imi vine sa-ti trag un glont in cap cand imi zici emo...in fine. Prin cartier sunt cunoscuta ca fetita emo sau ROCK ROCK ROCK....mi-ati tot promis ca-mi luati o chitara de ziua mea... a trecut ziua mea de atatea ori si nu mi-ati luat nimic...probabil nici nu stiti cand e ziua mea.
Ce sa mai zic yo despre mine.... mdea...cu scoala ma tin...am media 9,80...o scot anual mereu asa....pfff nu e cea mai mare din clasa dar nici tocilara nu sunt. De ce inca ma tin de scoala??? Chear nu stiu. Poate ca deocamdata asta este singura scapare. Poti sa ai talent dar cu talentul nu faci nimic in Romania, astia vor sa te tina sluga la noi in tara....in fine cine sunt eu sa fac politica...la conducere sunt numai persoane competente iar eu sunt un "neinsemnat". Familie....da am familie....da tin la ea...ea este singura care ma iubeste...prietenii...:)) ma pish pe ei....credeti-ma m-am plictisit sa-mi tot iau tepe de la ei. Talente...am si eu pe acolo o farama....cant destul de bine...desenez de asemenea bine( poate bag pe aici niste poze)...dar ce sa faci cu talentul...in Romania talentul moare inainte de a fi descoperit...in fine...trecem peste.
Alte subiecte nu mai am....poate voi publica ma tarziu niste poiezi si proze de-ale mele....ok mai vorbim...ma duc sa ma uit la desene:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu